نرم افزار پرینتر مجازی - priPrinter Professional Edition 5
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 568
نویسنده : Alireza

 

 

 

برخی از نرم افزارها قادرند تا یک پرینتر مجازی در ویندوز ایجاد کنند. این پرینتر دقیقا مثل یک پرینتر واقعی در Control Panel و در قسمت Printers and Faxes اضافه میشود و تنظیمات یک پرینتر واقعی را دارد. سپس شما میتوانید از داخل هر نرم افزاری که امکان پرینت دارد، فایل های گرافیکی و متنی را پرینت بگیرید تا با کمک این پرینتر مجازی به صورت یک عکس یا سند گرافیکی ذخیره شود.

 

نرم افزار priPrinter یکی از بهترین نرم افزارها برای ایجاد پرینتر مجازی در ویندوز است. در ادامه میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را دانلود کنید.



 

 

پرینتر مجازی که توسط نرم افزار priPrinter ایجاد میشود دارای تنظیمات کامل مطابق با پرینتر های استاندارد است. حتی اگر شما پرینتر واقعی نیز دارید با کمک این پرینتر مجازی میتوانید نتیجه پرینت عکس ها و متن های خود را قبل از چاپ کردن آنها مشاهده کنید. زیرا تصویری که این پرینتر مجازی به شما میدهد دقیقا مطابق با نمونه ای خواهد بود که قرار است چاپ شود.

 

در بسیاری از نرم افزارهای اداری (مثل برنامه های حسابداری) ، گزارش های نهایی مرتب و جدول بندی شده تنها در هنگام پرینت گرفتن قابل مشاهده است. با کمک پرینتر مجازی میتوانید پرینت های گزارشات این نرم افزارها را نیز به صورت عکس ذخیره کنید.

 

 

نسخه جدید این نرم افزار پرینتر مجازی، یعنی priPrinter Professional Edition 5 را به صورت رایگان از brzدریافت کنید:

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 4.3 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , اداری و کاری , آفیس و PDF , نرم افزارهای اداری , نرم افزار های مهندسی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: